پایان تحمیل خواسته‌های آمریکا در منطقه با شهادت سردار سلیمانی 
کد خبر: 3870805
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
شیخ نعیم قاسم مطرح کرد:

پایان تحمیل خواسته‌های آمریکا در منطقه با شهادت سردار سلیمانی 

گروه بین‌الملل ــ معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: آمریکا با ترور سردار سلیمانی توان تحمیل خواسته‌های خود بر کشورهای منطقه را از دست داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «العهد»، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم افتتاحیه یک دوره فرهنگی ویژه بانوان لبنانی که در مجتمع امام حسن مجتبی(ع) واقع در بیروت، برگزار شد، تأکید کرد: اهداف آمریکا با شکست مواجه شد و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.
 
وی افزود: امروز پس از شهادت حاج قاسم، منطقه با مرحله جدیدی در مبارزه با آمریکا روبرو است و آمریکا دیگر نمی‌تواند خواسته‌های خود را بر کشورهای منطقه تحمیل و به تروریسم نظامی خود تکیه کند. چرا که وجود آمریکا در منطقه خاورمیانه قابل پذیرش نیست و همه خواستار اخراج آنها هستند.
 
نعیم قاسم ادامه داد: نتایج شهادت سردار قاسم سلیمانی به سرعت جهان را شگفت‌زده کرد و راهپیمایی‌های میلیونی تجدید بیعت مردم با این شهید بزرگوار بود.
 
وی درباره پاسخ ایران به جنایات آمریکا نیز گفت: حمله ایران به پایگاه عین الاسد، هیبت و هیمنه آمریکا را درهم شکست و شجاعت و عزت ایران و تصمیم این کشور برای مقاومت را نشان داد.

انتهای پیام
captcha